Kymmenessä vuodessa Zendesk on kasvanut alansa johtavaksi pilvipohjaiseksi asiakaspalveluratkaisuksi.

Tanskasta lähtöisin olevaa tuotetta käyttää maailmalla lähes satatuhatta yritystä, joista Uber ja Tesco hyvänä esimerkkinä. Aidosti monikanavainen ratkaisu taipuu minkä tahansa kokoiselle organisaatiolle.
Oli asiakaspalveluagentteja kaksi tai kaksituhatta, on Zendesk helppokäyttöisyytensä ja tehokkuutensa myötä paras vaihtoehto.


Zendesk

Monikanavaisuus Zendeskin tapauksessa tarkoittaa kaikkia yrityksen käyttämiä asiakaspalvelukanavia. Perinteiset sähköpostit ja puhelut saadaan samaan paikkaan hallittavaksi chatin ja sosiaalisen median kanavien kanssa. Asiakaspalveluagentilla voi olla kanavien käyttöön Zendeskin omat työkalut kuten Chat ja Talk, jotka integroituvat tiketöintijärjestelmään.
Yhtä lailla voidaan integroida yrityksen olemassa olevat ratkaisut Zendeskiin. Mikäli Marketplacen satojen appien joukosta ei löydy sopivaa työkalua integraatioon, on uusien tekeminen api-rajapintoja hyödyntäen helppoa.

https://www.zendesk.com/apps/

Kokonaisvaltaisen ratkaisun tulee parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta ja laatua. Forresterin raportti erittelee, kuinka Zendesk maksaa itsensä takaisin nopeasti vähentämällä kokonaiskustannuksia ja tehostamalla asiakaspalvelua. Tämä kaikki kumuloituu Zendeskin tärkeimpään ominaisuuteen eli asiakassuhteiden parantamiseen. Sen intuitiivinen käyttöliittymä ja palvelukanavien tehokas käyttö helpottavat yrityksen ja asiakkaan välistä vuorovaikutusta ruudun molemmin puolin. Tyytyväinen asiakas tarvitsee työkaluihinsa tyytyväiset asiakaspalvelijat.

Zendesk

Tutustu aiheeseen tarkemmin varaamalla oma demoaikasi tästä