Sigfox Logo

Aerion Solutions Oy toimii Sigfox Channel Partnerina Suomessa ja globaalisti.

Asiantuntijoillamme on kymmenien vuosien kokemus päätelaitteiden hallinnasta sekä niiden backend integroinneista. Mobiililaitteiden hallintaa olemme tehneet jo vuosia alan johtavalla VMware AirWatch järjestelmällä ja olemme nyt laajentaneet tarjontamme myös Iot puolelle.

Sigfox Features

Suomessa Sigfox IoT verkkoa operoi: www.connectedfinland.fi


Sigfox IoT laitteille tarjoamme helpon ja nopean käyttöönoton: Sigfox IoT laitteille verkkoyhteydet, laitteiden elinkaaren aikaisen hallinnan alkaen provisioinnista ja käyttöönottotestauksesta.
Käyttöönoton yhteydessä tarjoamme integroinnit organisaation Asset Management, CRM tai CMDB järjestelmiin, joiden avulla saadaan laitteille järjestelmiin vastuuhenkilöt yhteystietoineen sekä luotua tiketit laitteiden paikalleen asennusta varten. Nämä ja muut tarvittavat integraatiot toteutetaan tyypillisesti REST API rajapintojen kautta. Järjestelmämme tukee myös laitekohtaista Metadata ja Tag tietoa.

Nämä Backend integraatiot toteutamme alan johtavalla, Sigfox sertifioidulla Waylay platformilla. Osaamisemme ja helppokäyttöisen Waylay platformin avulla saamme integroitua Sigfox IoT laitteet osaksi organisaationne tietojärjestelmiä muutamissa päivissä.

Lisätietoa Sigfox IoT verkosta: www.sigfox.com

Aerion Blog

Video: Palvelupyynnöt eri kanavista Zendeskiin

Monikanavaisena asiakaspalveluratkaisuna Zendesk tukee kaikkia käytetyimpiä asiakaspalvelukanavia. Näin saadaan kaikki kommunikaatio asiakkaiden kanssa tiketteinä Zendeskin tiketöintijärjestelmään talteen ja hallittavaksi.

Lue lisää...

Video: Certificate based SSO on mobile devices to Office 365 apps with VMware Workspace ONE

Users do not require to type user names or passwords to gain access to Microsoft Office 365 apps, including Outlook and VMware Boxer mail clients.

Lue lisää...

AirWatch REST API integration: Aerion Zendesk-to-AirWatch Integration App

Aerion Solutions Oy has developed a REST API integration between AirWatch Endpoint Management and Zendesk ticketing solution. Any Zendesk agent can see all the devices of the end user and the relevant information regarding the devices from the Zendesk ticket.

Lue lisää...