Zendesk - asiakaspalveluratkaisu

Parempaa asiakaspalvelua Zendeskin avulla

Zendesk Logo

Zendeskin asiakaspalveluratkaisu on virtaviivainen ja yksinkertainen käyttää. Pilvipohjaisen ratkaisun avulla asiakaspalvelutyökalun käyttöönotto on ennen näkemättömän nopeata.

Zendeskin avulla tuet asiakkaitanne riippumatta yhteydenottokanavasta. Zendesk integroituu organisaation sähköpostiin, sosiaalisen median palveluihin (esim. Facebook ja Twitter) ja puhepalvelveluihin. Järjestelmä tarjoaa myös mahdollisuuden online keskusteluihn asiakkaiden kanssa sisäänrakennetun chat-palvelun avulla.

Zendeskin joustavien automatisointivälineiden avulla organisaatiot voivat tehostaa asiakaspalveluaan. Usein toistuvat tehtävät voidaan tallentaa järjestelmään ja tarvittaessa myös automatisoida.

Itsepalvelu

Ratkaisu sisältää asiakkaille tarkoitetun itsepalveluportaalin. Portaalin avulla asiakkaat pääsevät käsiksi ratkaisukantoihin ja yhteisöpalveluihin. Portaalin avulla asiakkaille voidaan tarjota myös mahdollisuus luoda uusia palvelupyyntöjä räätälöitävien lomakkeiden avulla. Portaali tukee yli 40 eri kieltä.

Palvelun kehittäminen

Zendeskin tilastointi- ja palauteominaisuuksien avulla organisaatiot voivat kehittää palveluaan. Ratkaisun sisäänrakennettujen raportointi ja analyysityökalujen avulla pysyt aina tilanteen tasalla ja voit puuttua palvelun pullonkauloihin proaktiivisesti.

Zendeskin valmiiden integraatioiden avulla asiakaspalveluratkaisun liittäminen esim. CRM-järjestelmiin tai julkaisujärjesteliin käy käden käänteessä. Järjestelmän integraatiorajapinnan kautta järjestelmä on helppo liittää osaksi muita yrityssovelluksia.

Aidosti monikanavainen ratkaisu

Zendeskin monipuolisten yhtendenottokanavien avulla keskität organisaationne kaikki tukipyynnöt yhteen paikkaan. Zendesk on integroitu tiiviisti keskeisimpiin sosiaalisen median työkaluihin (mm. Facebook ja Twitter) ja mahdollistaa aidosti asiakaspalvelun sosiaalisen median avulla. Zendeskin some-ominaisuuksien ansiosta ratkaisun avulla on mahdollista tukea myös organisaation markkinointia ja näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

Hyödyt

Helppokäyttöinen

Yksinkertainen ottaa käyttöön ja helppo käyttää.

Tehokas

Saa aikaan enemmän vähemmällä vaivalla.

Joustava

Skaalautuva järjestelmä jota on helppo muokata.

Alhainen TCO

Enemmän vastinetta rahalle.

Aerion on Zendesk Authorized Partner

Asiantuntijoidemme avulla toteutat Zendesk käyttöönoton nopeasti ja kivuttomasti.

Tyypillisiä haasteita käyttöönottoprojekteissa ovat:

  • Integraatiot olemassa oleviin järjestelmiin
  • Data-migraatiot legacy-järjestelmistä
  • Raportoinnin suunnittelu ja kehittäminen
  • Työnkulkujen virtaviivaistaminen Zendeskin prosessityökalujen avulla

 

Lisätietoja järjestelmästä valmistajan sivuilta.

 

Aerion Blog

Video: Palvelupyynnöt eri kanavista Zendeskiin

Monikanavaisena asiakaspalveluratkaisuna Zendesk tukee kaikkia käytetyimpiä asiakaspalvelukanavia. Näin saadaan kaikki kommunikaatio asiakkaiden kanssa tiketteinä Zendeskin tiketöintijärjestelmään talteen ja hallittavaksi.

Lue lisää...

Video: Certificate based SSO on mobile devices to Office 365 apps with VMware Workspace ONE

Users do not require to type user names or passwords to gain access to Microsoft Office 365 apps, including Outlook and VMware Boxer mail clients.

Lue lisää...

AirWatch REST API integration: Aerion Zendesk-to-AirWatch Integration App

Aerion Solutions Oy has developed a REST API integration between AirWatch Endpoint Management and Zendesk ticketing solution. Any Zendesk agent can see all the devices of the end user and the relevant information regarding the devices from the Zendesk ticket.

Lue lisää...